Klientų aptarnavimo centrai – DUK
Klientų aptarnavimo centrai dažniausiai įsikūrę didžiuosiuose miestuose.. Tikslias vietas galima rasti draudimo interneto svetainėje.
Galima sudaryti naują draudimo sutartį, atnaujinti polisą, pateikti dokumentus, gauti konsultaciją ar pagalbą dėl žalos registravimo.
Registracija dažniausiai nereikalinga, tačiau norint sutaupyti laiko ar gauti specifinę paslaugą, rekomenduojama rezervuoti laiką telefonu.
Taip, galite atsiimti fizinį poliso egzempliorių ar kitus dokumentus, jei nurodėte, kad norite juos gauti ne elektroniniu būdu.
Kai kuriuose centruose konsultacijos teikiamos rusų ir anglų kalbomis.
Taip, jei pateikiamas įgaliojimas arba dokumentas, leidžiantis veikti kito asmens vardu. Kai kuriais atvejais užtenka raštiško sutikimo.
Ne – galima kreiptis ir dar neturint draudimo, jei norite gauti pasiūlymą, pasikonsultuoti ar susipažinti su draudimo galimybėmis.
Tai naudinga, jei pageidaujate tiesioginio bendravimo, turite klausimų ar dokumentų, kuriuos reikia pateikti gyvai, ar norite gauti visą informaciją vienoje vietoje.