Konsultacijos telefonu ir internetu – DUK
Tai galimybė gauti informaciją apie draudimą, polisus, įmokas ar įvykių registravimą tiesiogiai bendraujant su specialistu telefonu arba internetu.
Galima kreiptis dėl draudimo pasiūlymo, sąlygų paaiškinimo, įmokų skaičiavimo, įvykių registravimo, poliso keitimo ar pagalbos situacijoje.
Dauguma konsultacijų teikiamos darbo dienomis nuo 8 iki 19 val., o savaitgaliais – sutrumpintu grafiku. Kai kurios funkcijos veikia visą parą.
Galite naudotis el. paštu, gyvo pokalbio (live chat) funkcija svetainėje.
Taip, live chat konsultantai dažnai atsako per kelias minutes. El. laiškai atsakomi įprastai per 1 darbo dieną.
Dėl žalų registravimo reikia kreiptis į draudimo bendrovę kurios draudimo polisą turite.
Taip, visos draudimo bendrovės teikiamos konsultacijos telefonu ar internetu yra nemokamos ir nepriklauso nuo draudimo plano.
Taip, galite gauti preliminarų draudimo pasiūlymą ar net sudaryti polisą telefonu, patvirtinus duomenis ir gavus sutarties sąlygas.
Jei linijos užimtos, rekomenduojama internetiniame puslapyje užpildyti užklausos formą – su jumis susisieks artimiausiu laiku.
Informacija teikiama tik poliso savininkui arba įgaliotam asmeniui, atsižvelgiant į duomenų apsaugos reikalavimus.
Tai greita, patogu ir prieinama iš bet kurios vietos – nereikia vykti į biurą ar laukti eilėje, sprendimus galima priimti čia pat.