Kas yra techninė pagalba kelyje?
Techninė pagalba kelyje – paslaugų rinkinys, skirtas padėti vairuotojams, susidūrusiems su automobilio gedimais ar kitais incidentais kelyje.
Ji dažniausiai apima šias paslaugas: automobilio transportavimą į servisą; smulkių gedimų taisymą vietoje (pvz. rato pakeitimas, automobilio užvedimas išsikrovus akumuliatoriui); degalų atvežimą; durelių atrakinimąą; užklimpusio automobilio ištraukimą.
Kaip gauti techninę pagalbą kelyje?
Dauguma draudimo bendrovių siūlo techninės pagalbos kelyje paslaugas kaip privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo dalį. Susidūrus su problema kelyje, reikia skambinti savo draudimo bendrovės pagalbos telefonu. Taip pat yra ir specializuotų įmonių, teikiančių techninės pagalbos kelyje paslaugas. Jas galite rasti internete arba pagalbos telefonuose. Kai kurie automobilių gamintojai taip pat siūlo techninės pagalbos kelyje programas savo klientams.
Techninę pagalbą kelyje galite gauti įsigiję ir atskirą techninės pagalbos polisą, pavyzdžiui, Perlo draudimo internetiniame puslapyje, net ir nepirkdami privalomojo automobilio draudimo.
Ką daryti, kai reikia techninės pagalbos kelyje?
- Įsitikinkite, kad esate saugioje vietoje. Jei įmanoma, pasitraukite nuo važiuojamosios kelio dalies.
- Įjunkite avarinį signalą.
- Apsirenkite šviesą atspindinčią liemenę.
- Skambinkite techninės pagalbos telefonu kurį rasite savo draudimo polise. Informuokite apie savo buvimo vietą ir problemą.
- Laukite pagalbos atvykstant.
Patarimai kurie padės jaustis saugiai keliuose:
- Visada turėkite su savimi savo draudimo bendrovės pagalbos telefono numerį.
- Iš anksto pasidomėkite, kokias paslaugas apima jūsų draudimo polisas.
- Jei keliaujate į užsienį, įsitikinkite, kad jūsų draudimas galioja ir užsienyje.
Daugiau sužinoti apie techninės pagalbos kelyje sąlyas galite čia: Techninės pagalbos kelyje sąlygos