Liga laiko nesirenka – tad turbūt bene kiekvienas esame patekę į situaciją, kai sušlubuoja sveikata, o patekti į valstybinę gydymo įstaigą galimybės nėra. Tokiu atveju išsigelbėjimu tampa privatus (savanoriškas) sveikatos draudimas, kuris padengia išlaidas gydantis privačiai.

Asmens sveikatos draudimas: kas kompensuojama turint šį draudimą?

Skirtingi draudikai savanoriško sveikatos draudimo pasiūlymuose akcentuoja skirtingas naudas. Vis tik dažniausia kompensuojamos šios paslaugos:

  • ambulatorinis gydymas (gydytojų konsultacijos, apžiūros, dienos chirurgija ir t.t.);
  • stacionarinis gydymas (gulint gydymo įstaigoje);
  • tyrimai (tiek paskirti gydytojo, tiek profilaktiniai);
  • odontologinės paslaugos;
  • vaistų ir vitaminų įsigijimas;
  • sveikatinimo procedūros.

Naudojantis savanorišku sveikatos draudimu jūs galite kreiptis į draudiko nurodytas privačias gydymo įstaigas ir gauti visas šias paslaugas beveik nemokamai.

Darbuotojų sveikatos draudimas

Savanoriškas sveikatos draudimas tarp darbdavių jau kurį laiką laikomas viena populiariausių ir efektyviausių motyvacijos priemonių. Tai reiškia, jog dažnoje įmonėje darbuotojai šio draudimo pasiūlymą gauna kaip paskatinimą ar įvertinimą už darbus.

Tiek darbdaviams, prieš priimant sprendimą dėl draudimo įmonės, tiek darbuotojams, prieš pradedant naudotis suteiktu draudimu, verta atkreipti dėmesį į šias pasiūlymo sąlygas:

  • išsiaiškinti, kokios konkrečiai paslaugos įeina į draudimą;
  • sužinoti, kuriose gydymo įstaigose ir kokiose šalyse galioja draudimas;
  • įsigilinti, kaip bus galima pasinaudoti draudimu (kada ir kaip informuoti draudiką apie išlaidas, kada ir kaip jos bus padengiamos ir pan.).

Kaip gauti poreikius atitinkantį sveikatos draudimą?

Norėdami atrasti labiausiai jūsų poreikius atitinkantį sveikatos draudimą, suteikite sau galimybę palyginti kelių draudikų pasiūlymus

Pasinaudoję „Perlo draudimo brokerio“ paslauga jūs galėsite greitai ir patogiai gauti įvairių draudimo įmonių sveikatos draudimų sąlygas, jas palyginti ir – pasirinkę tinkamiausią variantą – iškart sudaryti sutartį.

Susisiekite elektroniniu paštu ar telefonu su mūsų aptarnavimo centru, konsultuojančiu visas septynias dienas per savaitę. Arba tiesiog stabtelkite ir visą informaciją gaukite prie jums artimiausio „Perlo“ terminalo.